Energia, vitamíny, vláknina – to je OVKO Plus z Nových Zámkov

img

Previazať zdravú výživu so športom. To bol hlavný motív, prečo sa NOVOFRUCT ako dlhoročný výrobca detskej výživy na Slovensku rozhodol O2 Športovú akadémiu Mateja Tótha podporiť aj produktovo. „Oslovila nás myšlienka podporovať mladých športovcov  zdravou výživou,“ hovorí Ľubomír Páleš, výkonný riaditeľ konzervárne NOVOFRUCT SK v Nových Zámkoch.

Spoločnosť minulý rok uviedla na trh novú značku OVKO Plus, ktorá je na rozdiel od klasickej dojčenskej výživy určená práve pre staršie deti.

„Detskú výživu vyrábame viac ako 40 rokov a rozhodli sme sa nový výrobok zacieliť na deti predškolského a školského veku. K spojeniu športu a zdravého životného štýlu patrí aj zdravé stravovanie so zdravými výrobkami,“ pokračuje Ľubomír Páleš.

A v čom sú ich výrobky najužitočnejšie? „Pri ich výrobe nepoužívame konzervanty ani cukor, čiže ide o výhradne prírodný produkt. Obsahuje len cukor na prírodnej báze, ako zdroj energie. A tým, že je to čisto ovocný produkt, obsahuje aj vlákninu a vitamíny, čiže ide o veľmi vhodnú stravu,  či už po športe alebo počas dňa ako rýchle osvieženie.“

Na deti dnes číhajú rôzne nástrahy. Hovorí sa, že sú lenivejšie, majú menej pohybu, najviac času trávia pred monitormi počítačov a telefónov a aj v strave sú obľúbenejšie reťazce s rýchlym občerstvením ako zdravšie alternatívy. Súhlasí s tým aj výkonný riaditeľ NOVOFRUCTU?

„Dovolím si tvrdiť, že je to najmä o tom, ako sú deti vedené a aké majú príležitosti,“ myslí si  Ľubomír Páleš.

„Pokiaľ deti majú vzory u svojich rodičov alebo v školách, tak aktívne športujú. V práci O2 Športovej akadémie Mateja Tótha vidím veľkú pridanú hodnotu v tom, že nevedie deti priamo ku konkrétnym športom s dôrazom na výkon, ale je to skôr taká všeobecná pohybová príprava.“

A čo zdravá výživa?

„Hoci sme do kategórie produktov pre staršie deti vstupovali iba minulý rok, produkty OVKO Plus si získali obľubu u veľkého množstva detí a ich rodičov, aj vďaka baleniu v praktických kapsičkách, čo je veľmi zákaznícky obľúbené balenie. Na základe spätných referencií vieme, že naše produkty deťom chutia,“ dodáva  Ľubomír Páleš.