Pohybom k pohybu. Aj také by mohlo byť motto akcie, na ktorú sa podujali zamestnanci spoločnosti Unilever. Behom aj chôdzou zbierali kilometre, ktoré pred začiatkom leta spočítali a premenili na peniaze. Výsledok prekvapil: zamestnanci firmy vychodili a vybehali takmer dvojnásobok predpokladanej sumy. A prečo pohybom k pohybu? Výsledná suma 2300 eur pristála na konte O2 Športovej akadémie Mateja Tótha. Akadémie, ktorej cieľom je rozhýbať deti na slovenských školách.
Prečo práve spojenie Unilever a Matej Tóth? Spoločnosť Unilever je výrobcom najpredávanejšej značky antiperspirantov na svete – Rexona. S podporou profesionálnych športovcov začala značka už v 60. rokoch minulého storočia. Dnes chránia antiperspiranty Rexona pred potením milióny ľudí, ktorí to potrebujú. Značka Rexona podporuje športovanie vo všetkých vekových kategóriách od detí až po seniorov, pretože pohyb je dôležitý pre fyzické aj mentálne zdravie. Rovnako to vníma aj Akadémia olympijského víťaza Mateja Tótha. O2 Športová akadémia Mateja Tótha učí deti mať z pohybu radosť, systematicky a správne športovať. Cieľ je teda spoločný: nakaziť deti láskou k pohybu.
Text: Marián Niton
Foto: Canva